Listan 2015/2016

Ser många listor på olika bloggar såhär i årsskiftet och kände att jag vill också!
Men den här gången ville jag inte sno en från någon annan, så jag gjorde min egen.
Eller ok, min lista är väl ganska så inspirerad av andras listor, men det är svårt att undvika. He..he..
 
Utmanar sirenehaven.blogspot.se att göra den också ;)
Och alla andra som vill; feel free to sno denna lista!
 
____________________________________2015___________________________________________
 
Beskriv året som gått med ett enda ord
 
Förändring
 
Var det ett bra eller dåligt år för dig?
 
Övervägande bra faktiskt
 
Bästa/roligaste minnet?
 
Att se Insidan Ut på bio. Var väldigt nöjd efter det biobesöket :) 
Det kanske inte var det allra bästa minnet, men det är svårt att minnas allt.
 
Tråkigaste minnet?
 
Ett av de jobbigaste var alla de gånger kunderna blev sura/irriterade/arga när jag stod i kassan i mataffären.
 
Bästa resan/utflykten
 
Liseberg med några kompisar var väldigt roligt :)
 
Något/någon du saknat under året?
 
Ordentligt sommarväder. Om jag inte minns fel var det ganska ont om det i år.
 
 
Något du är stolt över?
 
Att ha jobbat mycket med mig själv, speciellt med att få en sundare relation till mat
 
Något du inte är stolt över?
 
Mitt kontrollbehov som gör att lägger mig i för mycket
 
Något du gjort för första gången?
 
Blivit anställd!!!
 
Något du önskat att du gjort oftare?
 
Varit utomhus, rent allmänt
 

Något du önskat att du gjort  mer sällan?
 
Suttit vid datorn... suck
 
De 3 bästa böckerna du läst (år 2015, alltså)
 
1. Mattillåtet
2. Twilight (jag veeet, jag är såååå efter och way too old, but still)
3. Hunger Games 2
 
De 3 bästa filmerna/serierna du sett
 
1. Insidan Ut
2. Paper Towns
3. The Perks of Being a Wallflower
 
De 3 bästa låtarna du hört
 
Det här är så grymt svårt att svara på och jag kommer säker ångra de här valen senare, men men.
1. Phoebe Ryan - Ignition/Do you
2. Hayley Kiyoko - Girls Like Girls
3. One Direction - Change Your Ticket
 
Bästa köpet
 
Min nya dator, eftersom min gamla krånglade med typ ALLT.
Dock har även min nya bestämt sig för att hänga upp sig lite då och då D:
 
(Det här är dock varken min gamla eller min nya dator)
 
Sämsta köpet
 
Jackan jag köpte på second hand och har använt högst en gång, om ens det.
 
___________________________________2016________________________________________
 
Något du ser fram emot i år?
 
Att förhoppningsvis bli mer nöjd och trygg med mig själv
 
Något du inte ser fram emot?
 
Att bli äldre :/ Men det blir nog bra, jag vänjer mig väl.
 
Något du vill bli bättre på?
 
Gå upp senast kl. 9 på morgonen
 
Något du vill sluta med?
 
Oroa mig för vad andra tycker om mig
 
3 saker du planerar att göra i år
1. Ta körkort
2. Påbörja en utbildning
3. Bli lakto-ovo-vegetarian 
 

3 platser du vill besöka
 
1. Sommarstugan
2. Kristianstad
3.Valfritt land utomlands
 
3 nya saker du vill testa
 
1. Något nytt pass på Friskis
2. Hyra en egen bostad
3. Läsa ett program på universitet/högskola
 
(Detta ska då alltså representera träning #sorryharliteontombilder.)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejhopp ville bara säga att jag har sett detta och tänkt svara i typ en vecka men inte fått ihop ett ordentligt blogginlägg än... Men tack för utmaningen och listor är livet!!!

Also: Fina bilder, och modigt att du delar med dig av så personliga saker! :)

Svar: Haha, det är verkligen ingen fara. Funderade på om du hade sett det, men då vet jag! Väntar med spänning.. :) Och tack!
Emi

2016-01-17 @ 20:28:11
URL: http://sirenehaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: