Inside Out

Var och såg Inside Out med en kompis igår och GUUD VAD DEN VAR BRA!
Jag hade hört att den skulle vara bra, men hade inte räknat med såhär bra.
Den var mycket mer allvarlig och sorgsen än vad jag hade gissat, men lyckades ändå vara rolig.
Och väldigt smart!
Jag tror jag behöver se om den igen ett par gånger för att faktiskt fatta allt de sa.
Om ni inte har sett den än, så rekommenderar jag det verkligen.
 
Är det bara jag eller har Disney blivit bättre och bättre på att göra filmer på senaste tiden?
Tycker deras filmer blir allt roligare för varje gång och passar en även om man är 22 år :p
 
Bifogar trailern här nedan, även om jag på sätt och vis håller med en kompis om att man ska
undvika att kolla på trailern innan man ser filmen.
Tycker i för sig inte att den här avslöjar för mycket, men se den på egen risk ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: