Högskoleprovet

Då var det avklarat!
Så skönt.
Jag kan inte säga att jag pluggat ihjäl mig, men det har blivit 3 ganska intensiva veckor
sen den dagen jag insåg att jag nästan inte kom ihåg någon matte längre.
Jag tror jag behöver lite stress för att bli motiverad,
för jag har faktiskt varit riktigt effektiv och målinriktad de här veckorna.
Om jag gjorde allting lika effektivt så skulle jag få mycket gjort,
men det gör jag förstås inte...ehe... eh...
 
Jag har varit ganska lugn dagarna innan provet,
men nu på morgonen kom förstås nervositeten tillslut.
Och jag var livrädd för att komma för sent eller glömma något.
Men så fort första provpasset var gjort så kunde jag slappna av lite.
Och det enda som jag glömde var bestick till lunchen.
Eller ja.. ok, jag trodde väl att det skulle finnas några att låna.
Språkdelarna kändes ganska bra,
första mattedelen katastrofal och den andra ok.
 
Kunde inte låta bli att gå in och kolla på facit efter provet,
även om jag var rädd för att bli ordentligt besviken,
men jag är faktiskt nöjd med mitt resultat.
Det kommer inte bli någon superpoäng,
men det är helt ok för min del.
Trist att behöva vara ovetandes i 4 veckor dock...
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänkte inte på det förrän nu, men vilket fint foto! Har du tagit det själv?

Svar: Nej, tyvärr inte :p Har tagit ifrån en sida med gratisbilder.
Emi

2015-11-06 @ 02:11:58
URL: http://sirenehaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: