Listan

Vet att det kanske inte är superkul att läsa såna här listor,
men nu kände jag för att fylla i en, så då får det bli så!
Listan är lånad härifrån. 
 

Hur gammal är du?

22,  ganska snart 23 D: (Okej, borde inte bry mig men gör det ändå litegrann)

 

Hur gammal känner du dig?

 19-20 nånstans

 

Vart bor du?

HEMLIGT! Eller ja, staden i alla fall. Växlar mellan att bo hos mamma och hos pappa.

 

Vad har du gjort idag?

Övningskört och kört vilse, framkallat foton på mormor och morfar,

ätit lax och chokladbollar (inte samtidigt) och nu sitter jag på biblioteket.

 

 

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

Brukade alltid säga sommar förut och är inte hundra procent beredd på

att ge upp det än, men jag tror egentligen jag tycker lite bättre om våren.

På sommaren svettas jag alltid ihjäl och bränner huden.

 

Är du beroende av något?

Datorn och sötsaker. Två väldigt dåliga saker att vara beroende av.

 

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Att ligga på stranden på någon liten ö med ljummen sommarvind vore inte helt fel.

 

 

 

Vad är du på för humör just nu?

Bra fråga. Helt ok skulle jag säga, men inte mycket mer än så.

 

Vilket är ditt favoritgodis?

Tycker alltid det är så svårt att bestämma mig i den här frågan.

Men vanlig mjölkchoklad och gelégodis med svartvinbärsmak går alltid hem.

 

Vilken är din favoritaffär?

Oj. Öh... får jag vara tråkig och säga typ Coop?

Jag handlar så sällan kläder/prylar, men jag gillar att köpa mat.

 

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?

Kväll! Men precis som Sandra svarat på den här frågan så

får jag mycket mer gjort på morgonen/förmiddagen än på kvällen.

 

 

Har du blivit sydd någon gång?

Nej, har klarat mig undan det :)

 

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

Är det tragiskt om jag säger att jag inte minns det? xD

Känner dock att jag borde uppmärksamma min mamma som är

så himla snäll och diskar, lagar mat och handlar när jag är hos henne.

 

Är du blyg?

 JAA. Tyvärr himlans blyg.

Har antagligen en släng av social fobi också.

 

Vad heter du i andranamn?

Carin Linnea.

 

Vill du gifta dig?

För ett par år sedan skulle jag svarat ja på detta, men är inte säker längre.

Fast skulle ändå vilja fira lika stort som man firar ett bröllop.

Kan man inte ha en superfin och pampig "vi-är-ihop"-fest istället?

 

Har du något smeknamn?

Emi!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha åh, jag älskar listor! Typ som en liten "crashcourse" i att lära känna någon bättre :)

(Och du ska ju säga att Pekås är din favoritaffär?! ;) )

Svar: Okej, vad skönt att du inte tycker det är tråkigt! :D
Njaaee. Håller inte riktigt med där :p
Emi

2015-11-15 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: