Zayn Malik

Fick höra att Zayn har lämnat One Direction och blev uppriktigt sagt ledsen. Besviken.
Jag trodde inte jag brydde mig så mycket som jag faktiskt gör :'(
Men One Direction har - trots att jag inte räknade med det - blivit ett av mina favoritband.
Och när något väl kommit så nära så gör det ont när saker förändras.
Även om de andra fortsätter så blir det inte samma sak.
Zayn har en otrolig talang.
 
MEN det är klart att han ska göra det som är rätt för honom.
Han vet bäst själv.
Hoppas på att få höra något från honom i framtiden och önskar honom det bästa.
 
Såå... här kommer ett framträdande som jag själv gillar väldigt mycket
och med en ganska passande titel, tillägnad Zayn förstås;
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: