Uppdatering

Alltså... jag tror det här är rekord.
Rekord i hur länge jag varit inaktiv på bloggen.
Eller?
Nej, okej, kanske inte. Men lång tid har gått iaf.
 
Hur är det med mig då?
Jo tack... eller vänta lite nu.
Nu tänkte jag säga att det var bra, utan att riktigt ha tänkt efter.
Men det är ok.
Det är söndagkväll och jag har inte riktigt lust att jobba imorgon, menmen.
 
Jag har sträckt ryggen också.
Jag försöker låtsas att jag är en kämpe,
men ärligt talat så utnyttjar jag detta till max,
genom att t.ex. be min familj hjälpa mig upp när jag sitter ner på golvet och tar på mig skorna.
Jag passar också på att utbrista aj lite då och då och hoppas att de ska höra.
Haha.
 
Jag har också upptäckt några 80-talslåtar som jag gillar och har fått på hjärnan;
 
 
Det här väl hänt mer, men jag orkar inte tänka efter just nu.
Klart slut för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: