Bad Day

Idag är en sån där typisk dålig dag.
Vaknade upp trött och seg,
med absolut ingen lust till att göra någonting
och ingen ambition till att ta mig ut eller sätta på mig ordentliga kläder.
Ont i magen efter gårdagens överkonsumtion av onyttigheter,
kollar i spegeln och känner mig ful,
har ångest inför att jobba imorgon.
Det är ju söndag i för sig, så jag är inte superförvånad.
 
Meeen det börjar bli lite, lite bättre.
Mestadels för att jag kom på att jag kan installera och spela Sims.
Så jag väntar på att den ska installera just nu.
 
Men jag har varit lite allmänt opeppad senaste veckan/veckorna.
Även om jag är tacksam för min praktik så är jag
inte så fruktansvärt inspirerad att gå upp tidigt varje dag
och räkna timmarna tills jag kommer få sluta och gå hem.
Alltså, det är OK, det är det.
Men som drömmaren jag är kan jag inte låta bli att tänka
att jag borde vara någon annanstans och göra något helt annat.
 
Sååå, hoppas ni där ute har en trevligare söndag än jag.
Avslutar med en katt som äter godisklubba så kan vi alla må bättre.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: