Plattångsköp

Har äntligen tagit mig i kragen och införskaffat en plattång.
Plattång har jag velat ha sen åtminstone... hmm... 5 år tillbaka.
Antagligen ännu längre sen, men jag minns ärligt talat inte.
Det är ju löjligt att jag inte har lyckats köpa en på så många år,
men jag har en förmåga att tänka att "jag ska bara..." först.
Men ärligt talat tror jag de flesta av mina pengar går åt till mat
i alla dess former (godis inkluderat förstås).
Såå.. no more excuses!
 
Vilken är då den (förhoppningsvis) underbara skapelse jag köpt?
Jo, eftersom jag inte orkade jämföra hundratals miljoners tänger
så letade jag upp en "bäst i test"-sida och la min fulla tillit på den.
De föreslog OBH Nordica 3099 som bästa budgetalternativ och
GHD Gold Classic Styler som bästa... bästa-alternativ
Funderare på att beställa den dyrare varianten, men frågade sen mig
själv om det verkligen var så viktigt att den skulle vara perfekt
och nej, det var det inte.
 
Har alltså inte fått hem plattången ännu, men lääängtar.
Ska bli skönt att bestämma hur mitt hår ska ligga,
istället för att håret ska bestämma åt mig.
Återkommer eventuellt kanske möjligtvis med en uppföljning på detta,
om jag känner att det är värt det, för jag är en bra bloggare.
OBH Nordica 3099
OBH Nordica 3099
OBH Nordica 3099
OBH Nordica 3099
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: