Raw Food Experiment: Dag 4

Huvudvärken tycks ha försvunnit (eller nej, inte helt nu när jag känner efter)
de två senaste dagarna, men iställets ersatts av en blåsa på tungan.
Ännu ett mysterium.
Brist på näring? Stress? Förkylning på gång?
 
Vet inte.
Det är ju super bra att kroppen signalerar när något är fel,
men ibland önskar jag den kunde vara lite mer tydlig.
Jag vet ju inte hur jag ska ställa det tillrätta om jag inte vet vad som är problemet.
Får väl bara vänta och se.
Har ju varit ganska stressiga dagar nu,
så det kanske bara är det.
 
Det har inte uppstått några tydliga positiva förändringar ännu,
får ibland för mig att jag känner mig lite mer klar i huvudet,
men vet inte om det bara är placebo xD
Sen KÄNNS det ju bra att veta att man äter nyttigt, förstås.
Jag har inte behövt gå runt med dåligt samvete.
Och jag har inte blivit sådär proppmätt, tung och trött i kroppen
efter att ha ätit, vilket jag brukade bli förut.
I övrigt har jag faktiskt bara mått sådär.
 
Men jag ger inte upp än.
Måste påminna mig själv om att det bara gått 4 dagar, är nog lite otålig.
Och tycker det är kul att testa på att laga de nya recepten :)
Igårkväll var jag dock för slut för att äta som jag skulle,
så jag åt den där raw food-glassen istället för middagen jag hade planerat xD
Men det får vara ok, allt kan inte gå precis som det ska.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojdå! Dricker du tillräckligt? Jag brukar få blåsor annars. Kanske är den stora omställningen för kroppen också?

Svar: Kanske har jag slarvat lite med vattnet :/ Mycket möjligt. Visste inte att det kunde ha ett samband. Men ja, det är ju en stor omställning på alla sätt och vis, så det är väl inte så konstigt egentligen.
Emi

2014-10-31 @ 01:52:33
URL: http://sirenehaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: