Raw Food Experiment: Dag 1

Såå, första dagen avklarad!
Det har gått bra, skulle jag faktiskt vilja påstå.
Men jag praktiserar ju på ett café om dagarna
och ser alla dessa bullar, kakor och sötsaker som jag INTE får äta.
Men det var inte såå svårt att hålla sig undan.
Faktiskt.
 
Har också haft huvudvärk en del av dagen.
Inte säker på om det beror på maten eller bara att det var en stressig dag,
men har ju läst att man kan må lite dåligt såhär i början,
så jag oroar mig inte.
 
Tänkte ni skulle få se vad jag ätit idag.
(Utöver det som visas nedan har jag även ätit banan och plommon till mellanmål)
 
Frukost:
 
Bärsmoothie och massor av vatten med lite citron i.
(Klarade dock inte av att dricka upp riktigt allt vatten.)
 
Lunch:
 
Tomat-, morot- och avokadosallad.
Gott, men väldigt mycket att tugga!

Middag:
 
Zucchinipasta med tomatsås. Väldigt gott, men hade i för mycket vitlök :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: