God...morgon?

Jag har velat blogga ganska länge nu.
Eller ja, velat skriva något, men inte vetat vad.
Eller helt enkelt inte tagit mig tid. Eller både och.
Skit samma, nu är jag här.
 
Gick upp kl. 09.45 idag.
Helt ok (eller snarare VÄLDIGT BRA) för att vara mig, även om jag satsar på 09.00.
Beror antagligen på att jag "tvingats" gå upp kl. halv 9 respektive 9 de två senaste dagarna;
Måndag: Synundersökning 09.40.
Tisdag: Klippning 11.00 (vilket inte är så tidigt, men jag gick hela vägen dit vilket tar en stund)
 
Hur som helst. 09.45 idag.
Vilket var bra, som sagt.
Men nu har jag suttit och tittat på youtube-videos alldeles för länge.
Kanske dags att ta itu med dagen. Snart. Snart.
 
Och ja, ang. synundersökningen så behöver jag glasögon. Eller linser. Pronto.
Och ang. klippningen, ja, mitt hår är klippt.
Och jag blev nöjd.
 
Här en konstig bild som knappt ser ut som jag, men ändå.
Man kan typ iaf se hur mitt hår ser ut.
 
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Karamech

Fint :D

Svar: Tack :)
Emi

2013-05-29 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: