Yo, wazzup?

Tänkte bara säga att vi har världens bästa bibliotekarie på vår skola. När man tänker på bibliotekarier så kanske man föreställer sig någon tyst, sträng person (eller är det bara jag?) - men han är typ raka motsatsen (vad jag har märkt än så länge iaf). Mer personlighet i en enda person får man leta efter.
Heh, kände bara att jag ville säga det.

Och så har jag lånat filmer från skolbiblioteket också! Den ena heter Whip it; http://www.imdb.com/title/tt1172233/ och den andra Du levande, eller You the living; http://www.imdb.com/title/tt0445336/
Hoppas på att de är bra :)
Fattar inte heller att första gången jag någonsin lånat film från mitt skolbibliotek, det var förra helgen. Jag har gått där i snart 2,5 läsår och ALDRIG lånat en film. Det är ju helt gratis och de har faktiskt en hel del filmer som verkar intressanta. Gah.
Jaja, nu ska det bli ändring på det i alla fall.

Hoppas alla mår braaah! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: