The philosophy of summer

Lol. Skulle vara en bra filmtitel... men det hör inte till ämnet.

Idag har det var underbart jäkla fantastiskt sommarväder. Fasiken vad jag älskar det. Efter skolan gungade jag och två kompisar i en kompisgunga (jag kallar åtminstone en sån där stor gunga för det, hoppas alla förstår vad jag menar). Var jätte länge sen jag senast gjorde det. Synd bara att jag jämt ska bli så illamående. Jaja.

Vi gungade, filosoferade, läste och satt där... jag vet inte hur länge. Men gött var det. Vi läste boken "Det här var ju tråkigt" av David Batra. Alla borde kolla in den, jäkligt rolig är den. Den innehåller foton på massa konstiga lappar som folk har satt upp - mestadels - i Sverige. En favorit var "All affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden". Fattar ni? xD

Aja. Jag älskar sommaren.
Jag vet att det inte är sommar än, men det känns ändå som om det är det. Det var underbart att ligga och filosofera i en stor kompisgunga i värmen av solen faktiskt. Ville inte gå därifrån. Visste ju att så fort jag gick därifrån så väntade en vanlig dag med läxor och skolarbete. Blöh.

Jamie T - Forgot Me Not (The Love I Knew Before I Grew) |Chaka Demus EP (2009)|

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: