Plattången

Idag fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta.
Det var - ja, det har ni nog redan gissat men - denna;
 
 Wihoo!
 
Har även köpt ett värmeskydd som doftar kokos.
Mmm nam nam.
 
Var såklart tvungen att testa dom båda med en gång,
så här kommer lite före- och efterbilder vare sig ni vill eller inte.
 
Före:                                          Efter:
 
Insåg dock i efterhand att jag kanske inte skulle ha plattat luggen
eftersom den är alldeles för lång för det... menmen, jag lär mig.
Jag behöver lära mig bemästra plattången överhuvudtaget faktiskt,
det var lite mer komplicerat att platta än vad jag trodde.
 
Meeen... jag är väldigt nöjd med köpet.
Jag har visserligen aldrig haft någon plattång innan,
så jag har inget att jämföra med, men den uppfyllde mina förväntningar.
Den har lång sladd, snabb uppvärmning och man kan ställa in temperaturen själv.
Vad mer kan man önska?
Säkert något mer, men vad vet jag.
 
Uppföljning på plattången: Check!
Bloggpoäng till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: