Kära Förkylning,

det känns som att du har tankar om att besöka mig snart,
jag känner din närvaro. Men du är tyvärr inte välkommen just nu och
om du kommer och knackar på så planerar jag att göra vad jag kan
för att mota bort dig. Jag vet att jag gjorde det några veckor sedan också, när
du trängde dig in hemma hos mig, men tyvärr har jag inte tid för besök nu heller.
 
Jag saknar dig nästan lite och jag minns hur vi brukade slappa
i soffan och äta glass medan vi tittade på Lejonkungen när jag var liten.
Meeen jag har för mycket på gång nu, fast du är välkommen att hälsa på
efter min resa, jul, nyår och hela min kurs är avklarade. Närmare bestämt
efter 20:e januari 2013, om jag inte minns fel.
Ja, då är du välkommen.
 
Varma hälsningar,
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: