Japp

Jag är alltid avundsjuk. Nästan. Varje dag i stort sett.
Jag är avundsjuk på hur folk är, vad de kan, vad de gör, hur de ser ut osv. Det är som en konstig och jobbig hobby. En dålig hobby. En ovana snarare.
Ibland kan jag verkligen sitta och tänka tankar som: "Hon är verkligen bättre än mig. En bättre människa".

Sen så inser jag plötsligt ibland att nej, det är inte sant, jag är precis lika bra.

Jag är inte bra på samma saker, jag beter mig inte på samma sätt, jag säger inte samma saker, jag ser inte likadan ut. Men jag är bra på mitt sätt.
Och jag är precis lika bra som alla andra.
Det är bara svårt att komma ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Elsa

håller verkligen med, jobbigt är det! Och ja tycker du är för blygsam med vad du kan Emi, för du är så sjukt duktig! Kollade i din fotobok tillexempel, kärlek!! den va superfin! :)

2011-06-01 @ 00:23:42
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Emi

Jaa, eller hur >.< Avund borde inte finnas överhuvudtaget. Haha, aww, tack så jätte mycket :D

2011-06-01 @ 07:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: