the next Tony Hawk (not)

Jag kom precis på en sak :o Jag vill ut och shoppa och köpa nya kläder :D Det skulle vara skönt att köpa lite nytt, kan inte komma ihåg senaste gången jag gjorde det. Fast det finns ett problem; pengar.

Pappa har dock gett mig pengar så att jag kan köpa en skateboard :o (Tack, pappa! :D) Inte så att jag kan skejta, dock. Dessutom har jag (iaf vad jag tror) ganska dålig balans. Ibland känns det iaf så, t.ex. när jag snubblar till fast jag i stort sett står stilla. Jaja. Jag har iaf velat skaffa skateboard förut, och nu är min chans, I guess :p Fast jag kommer bli den mest ocoola skejtaren i världen. Eller sverige iaf.


Kommentarer
Postat av: Elsa

ja vill oxå ha en skateboard, eller longboard :D de skulle va tuffft ::P

2010-06-29 @ 20:13:09
URL: http://elsapelsass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: