Andra ring..

Hejsan svejsan :) Nu har skolan börjat. Igår, mer exakt. Det känns... både bra och dåligt.

På plus sidan:
  • Man har något att göra
  • Man kommer upp tidigt
  • Man får träffa folk
På minus sidan:
  • Man får för mycket att göra
  • Man MÅSTE gå upp tidigt
  • ... kom inte på något mer här xD
Om man ser det på det sättet, så verkar det ju mer positivt än negativt att börja skolan igen. Fast det är ju fler saker som spelar in. Jaja, viktigt att gå i skolan och få någon utbildning iaf. Vet dock fortfarande inte vad jag vill bli, men jag tror inte att jag är ensam om det...                                                     


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej, det är du inte :P

Mer saker på negativa sidan:

* Du är fast vid ett schema

* Du kan inte välja själv vad du ska äta, eller när

* Du tvingas träffa alla du inte gillar igen

* Du kan inte spontangöra saker på samma sätt



Kan fortsätta i evigheter :3

Går världens slappaste linje och är skoltrött xP

Fast kan va pga att jag inte gillar klassen spec mke också...

2010-08-24 @ 23:37:55
URL: http://meishi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: