Bournemouth nr 6: Make up

Fick hem lite smink idag, som jag beställde för nästan 3 veckor sedan
(blev lite fel i nånstans i processen), men nu är de här.
Har velat börja testa att sminka mig igen ganska länge nu.
Har nästan inte sminkat mig alls på kanske mer än tre år.
 
Så fort jag öppnat paket så ville jag genast testa.
Det blev inte super bra, men med lite träning så hoppas jag det
blir bättre och bättre. Om någon har något sminktips
eller allmänt råd när det kommer till smink,
så är det välkommet!
 
Här är produkterna jag har just nu. Allt är från märket Maria Åkerberg,
som gör ekologiskt smink.
 
 
1. Eye Brow Pencil
2. Eye Liner
3. Lipstick Red
4. Mascara Dark Brown
5. Foundation Glow
6. Powder Vanilla
7. Kabukiborste (till puder)
8. Rouge (vet att det inte ser ut så, men jo)
9. Eye Shadow Beige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: