Tv-serier

Jag har, som många redan vet, börjat kolla på Dexter.
I början hade jag ingen vidare lust att kolla, efter ett par
avsnitt funderade jag på att sluta, men blev övertalad
om att fortsätta och nu börjar det bli ett smått beroende.
Nej, jag är inte totalt såld, men jag har börjat se fram emot
att se på det. Det är faktiskt rätt bra, om man bortser från
"Nu ska jag döda dig"-delarna. Och nej, inte för att det är
blodigt och äckligt (jo, lite därför, men inte helt),
utan för att jag oroar mig för att han ska "get caught".
 
Jag tror ärligt talat att man kan gilla de flesta tv-serier om
man bara ger sig in i det. Vilket jag tycker känns lite synd,
eftersom åtminstone jag gärna vill känna att "det här, just
det här, är precis rätt för mig". Nu har jag inte så mycket
som bevisar min teori, men det är åtminstone så det känns.
Jag skulle säkert kunna tycka om alla de där CIS, CSI och
alla kriminalserier som jag bara zappar förbi vanligtvis.
Men jag vill känna att något är som gjort för mig, mitt eget.
I för sig kan det nog kännas mer eller mindre rätt med en
serie, så om man inte fastnar totalt kanske man ännu inte
hittat den perfekta...


Kommentarer
Postat av: Linnea (autocorrect ville att jag skulle heta "inneha")

Känner igen det du pratar om, låter inte som om Dexter är din "HIMYM" (för mig) så fortsätt leta men njut av att titta på andra serier under tiden :3 sedan finns ju alltid olika nivåer av hur mycket man älskar serier, vissa är mer utav "serieholics" än andra.

Svar: Du har nog rätt, det finns nog något jag skulle gilla mer än Dexter. Dock är jag riktigt dålig på att testa på andra serier, men det kan jag bli bättre på :p
Emi

2013-06-08 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: