Skottislandis

Skottland om mindre än en vecka! Ska bli kuligt, men jag har varit så inriktad på skolan den senaste tiden att jag inte har tänkt så mycket på att jag ska resa, så det känns inte som om jag verkligen ska göra det. Men det ska jag. Så det så. Sådeså.
 
För er som inte vet så reser jag till skottland för att kolla in ett college som jag är intresserad av. De har besöksdagar nu snart och jag bestämde mig rätt fort för att jag ville åka. Ska bli spännande, hoppas att jag inte blir besviken (jag är tyvärr rätt duktig på att ha alldeles för höga förväntningar).
 
Men det blir inte bara college för hela slanten, utan vi (jag och mamma) tänkte också kolla in ett slott samt kolla runt i staden där colleget ligger. Och förhoppningsvis titta lite i affärer (men jag har en känsla av att det mest är jag som vill det, eheh...). Ska också bo på ett lite speciellt hostell som verkar rätt skumt, fast kul.
 
Håll tummarna för att vi ska förstå vad fasiken skottarna säger.
Älskar skottska dialekter, meeen... ni vet:
 
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha så kul! ^^ (VI ÄR PÅ SAMMA Ö NU :D)

Svar: OMG :D
Emi

2012-10-29 @ 14:58:06
URL: http://meishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: