All I want for christmas is yoOouUuuuUuUUu (och ett nytt kylskåp).

Såå... idag fick vi en ny frys. För det tyckte KBAB vi skulle ha.
Antagligen för att den började bli gammal eller nått.
Dock fick vi inget nytt kylskåp, vilket jag hade förväntat mig (i-landsproblem).
Så nu matchar inte frysen och kylskåpet (i-landsproblem). Men... äh.
 
Killen som kom och bytte frys var dock mycket söt... eheh...he..e.
Övervägde att fråga om hans telefonnummer efter han väl hade gått, men jag var astrött och
insåg att... nej, det skulle jag antagligen ändå inte våga. Och det skulle kännas lite awkward.
Så jag sov till kl. 13 istället.
(Yey, applåd för mitt otroligt spännande liv.)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha aw x) Hur omatchande är de?
Du skulle gett honom ditt nummer och sjungit Call me maybe! :3
Nej men... Jag hade samma problem; Var en kille på stället där vi köpte Fish & Chips som var lite gullig och vi typ pratade lite och sen vinkade han när vi åkte och jag blev onödigt glad x')

Svar: Inte alldeles för mycket, men frysen buktar ut och kylskåpet är platt, dessutom har frysen ett stort, silvrigt handtag och frysen ett litet vitt xD Meeen jag överlever.
Haha, ja vasiken, det skulle jag ju ha gjort!
Aw, det här med killar alltså, inte lätt alltså.
Emi

2012-10-18 @ 13:27:56
URL: http://meishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: