det finns känslor i rymden

Ja, ni.
Hm.
Livet är så fruktansvärt - men underbart - förvirrande.
Livet är så mycket mer än att bara gå runt och träffa tomma skal till folk.
Det är känslor inblandade.
Känslor som ibland komplicerar saker. (Men vem vill leva utan känslor?)
Samveten som ibland komplicerar saker. (Men vad fasiken skulle hända utan samvetet?)
Svåra val. Enkla val.
Massvis med personligheter.
Massvis med problem.
GAH.

Jag är så fullkomligt förvirrad. Eller fast.
Fast i här och nuet, men massa år framåt i tiden också.
Hjälp.
Men jag är så glad och förväntansfull. Ändå.
Och livrädd.
Jag vet inte ens vad jag går runt och känner just nu, de här dagarna.
Är jag glad?
Är jag ledsen?
Sur?
Arg?
Hoppfull?
Njaej, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: