Sommar 2012

Hallå!

Jag är inte så aktiv här.
Jag tror det är en blandning av sommar och datorlöshet som är problemet.
MEN om ungefär 2 veckor eller lite mindre, så ska jag nog lyckas få upp lite teckningar. Det ni. Spännande.

Förra veckan var intensiv; tårtbakartävling i skolan (och vinst!:),
sista-minuten-fixande inför bal,
själva balen, fix med studentflak
och sist men inte minst - STUDENTEN.

Studenten, i sin tur, innebar;
en väldigt ovanlig och känsloladdad dag i skolan,
tonvis av blå-gulaband med blommor och gosedjur runt halsen,
skrik och sång på flak,
avsked,
släkt/vänner, presenter och god mat.

Nuförtiden så spenderar jag dagarna med kompisar,
glass och solkrämsinsmörjande.
Mindre intensivt, faktiskt.
Och snart blir det (cirka) en veckas tripp till mormor och morfars sommarstuga,
vilket resulterar i (om möjligt) ännu mer datorlöshet.
Efter det; Putte i Parken (Funktionärstyle)
om jag inte ändrar mina planer.

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: