Och byta julbaadet mot juulduschen!

Hej.
Ja, hej.
Här sitter jag, omringad av godis, chokladbollar och chips. Inte särskilt sugen ens. Bläh. (Hatar när man vill äta - och så är man plötsligt inte sugen längre.)

Hmm. Fick nyligen reda på att jag inte blivit antagen till en skola i skottland som jag sökte till.
Det... känns tomt. Fast jag vet inte om jag var redo att åka iväg ändå. Men vad ska jag göra nu?
Funderar på att söka till några kurser på universitetet här, typ psykologi och astronomi och bild och sånt. Det är iaf något. "Äh, allt ordnar sig" - tack, kära riesen. Det är sant. Jag vill trycka en sådan tröja någon gång.

För övrigt kämpar jag på. Med skolan, och allt.
Har också insett en sak. Hur man tar något, kan man faktiskt bestämma själv, iaf i många fall. Alltså, om man känner sig sårad så kan man antingen deppa och känna sig misslyckad, eller så kan man tänka "äh, skit samma, jag vet att jag är värdefull iaf". Jopp. Antagligen har jag hört det på en video, men mer och mer har jag också själv börjat inse att det faktiskt är sant.

Höm. Jag vill skriva ett långt inlägg, men vet inte vad jag ska skriva om. Suck.

Mjaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu. Huh. Uh.
Jag är uttråkad.
Men jag mår ok, faktiskt. Tror jag.
Åååh, jag vill bara prata i telefon i 4 timmar tills örat domnar bort.
Nu ska jag gå och lyssna på musik.

Julbananen (som bor i ett miljövänligt mjölkpaket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: