Emelie fyller 19 år

Jao, nu är det faktiskt bara några timmar tills jag blir 19. Runt halv 2 på morgonen imorrn tror jag det är, om man ska vara sådär väldigt exakt.
Det märkliga är - det känns rätt bra.

Ja, det kanske inte låter så märkligt för vissa, men för mig är det det. Jag gillar inte att bli äldre egentligen.
Men nu känns det ok, FAKTISKT! Det känns nästan riktigt bra. Lite mäktigt och stort på något sätt. Som att bli vuxen fast fortfarande vara riktigt ung. Jaa. Det är en konstig känsla.
Men att bli 20 däremot, njaaa, det skulle gärna få gå sådär 3-5 år innan jag blir 20 helst, ja tack.

Igår blev jag firad av min familj, med undantag från syrran som är sjuk - fast egentligen smiter hon bara ifrån att ge mig present...


... nej, jag skojar bara, jag vet att du är sjuk. Åt även smaskig Birgittatårta och fick välbehövda pengar. Det var mysigt (inte bara för tårtan och pengarna).

Oooch imorgon ska det firas med kompisarna, men vad som kommer bjudas på etc. får hållas hemligt, in case någon skulle gå in här och läsa. Ja, du vet. Spasmer. Ni skulle sett vilka spasmer han fick. (Ta mig inte seriöst, har bara lite internhumor med mig själv och eventuella personer som vet vad jag pratar om.)

Yihoo!
Jag är glad.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ca 2 månader sent men GRATTIS!! :D

Svar: Hahah, äsch då, bättre sent än aldrig
Emi

2012-06-25 @ 01:07:16
URL: http://meishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: