Ett inlägg såhär i skoltider

Hejsan svejsan. Vad otroligt inaktiv jag är här. Förlåt för det.

Har börjat skolan igen och det känns både bra och dåligt. Bra för att man gör något vettigt, dåligt för att man måste gå upp astidigt och gå runt som en zombie hela dagen. Kändes verkligen som om jag skulle kunna somna GÅENDES på vägen till skolan idag xD Det var en lagom kul känsla. Inte.

En annan sak som är jobbig med skolan är ju läxorna och proven också. Ingen fritid nästan. Men jaja, vill man få utbildning och jobb och pengar osv osv så får man väl kämpa lite xD Inte för att jag längtar efter jobb direkt, menmen.

Nu måste jag sova.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

btw, den här videon gjorde mig glad idag;
http://www.youtube.com/watch?v=UAcuIsKNV1w


Kommentarer
Postat av: Linnea

You gotta love the early mornings<3

2011-01-19 @ 22:21:50
URL: http://meishi.blogg.se/
Postat av: Emi

Jo, verkligen xD

2011-01-21 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: