Lack of christmas spirit

Ja, ni får ursäkta mig för mina mer eller mindre negativa inlägg som kommer upp då och då, det är bara det att när jag blir negativ så förvandlas jag till en dålig poet som bara måste få uttrycka mig med meningar som ingen förstår. Lol. Det är sant. Typ.

Hoppas att ni mår bra, hur som helst :) Själv mår jag rätt bra, förutom att jag är enormt trött på alla skoluppgifter som aldrig tar slut samt att jag inte har någon julkänsla. Den har liksom inte infunnit sig. Kan vara ett resultat av en skola som vill stjäla ens fritid. Eller vad tror ni?
Nej, skolan är rätt ok, det är bara SKOLUPPGIFTERNA som... bleh. Ni förstår.
Men jag har i alla fall mer än en vecka på mig att skaffa mig lite julkänsla. För det ska jag ha. Det kanske hjälper när jag har bakat lite, köpt fler julklappar, lyssnat på lite jullåtar hemma och fixat julgranen?
Vi får se.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: