and everything I feel for you I wrote down on one piece of paper

Jag är trööött. Men ändå ganska stolt över att jag kunde komma upp så tidigt som jag gjorde (typ halv 10). Tror jag gick och la mig omkring 12 igår, så jag får skylla mig själv att jag är trött och mina ögon svider. Jaja. Jag är hyfsat glad iaf... för det är ju banne mig sol ute! :D Måste gå ut och ha det gött innan den försvinner. Meen... först måste jag slita mig ifrån datorn, byta om och borsta tänderna...

Det är dumt att det ska vara så svårt att gå och lägga sig i tid egentligen. Har ju hört/läst att för att man ska må bra så är det bl.a viktigt att:
  1. sova tillräckligt
  2. dricka mycket vatten
Jag klarar ingen av de punkterna xD Det låter så enkelt att göra dem, men det är det inte. Det är inte så kul att gå runt och dricka jätte mycket. Och det är svårt att gå och lägga sig, det känns tråkigt bara. *suck* Jaja, jag lever iaf. Men idag måste jag iaf träna!

Kramkram,
Emi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: