3 dagar kvar till julafton!

♥ Eller nått sånt. Jag tycker det är svårt att veta vilka dagar man ska räkna med. Men skit samma. I'm happy. Jag vet inte riktigt varför, men känner mig så just nu. Kanske för att det snart är jul. Kanske för att jag ska på julfest i övermorgon. Kanske för nått annat. Vem vet.

♥ Jag är i alla fall klar med alla julklappar (tror jag) och nu är det bara en del andra saker att göra. T. ex. så ska jag baka något till julfesten. Och så ska vi göra ris à la malta till julafton (nam nam, det brukar vi aldrig äta :). Och så vill jag bygga ett pepparkakshus. Japp japp. Mycket att göra, lite tid.

♥ Godisförbudet är inte brutet och det ska inte heller brytas. Men snart snart snaaaaaart får jag äta godis igen. Och jag längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: